Episoade

#005: Strategie de Funnel și Bugete de Reclame pentru Campanii de Succes (3/5)

retargetare facebook ads marketing online simplificat podcast

Astăzi vom aborda mai practic ceea ce înseamnă ghidarea persoanelor interesate de produsul sau serviciile tale printr-o serie de mesaje personalizate, în funcție de relația pe care o au cu brandul tău, ce tipuri de reclame poți face în fiecare etapă și ce bugete să folosești.

Scopul unui funnel este să coboare publicul țintă, cu fiecare mesaj, cu un nivel mai jos, aducându-i astfel în punctul în care sunt pregătiți să cumpere produsul.

În acest episod vei găsi:

  • 02:28: Care este scopul unui funnel și ce este acesta
  • 03:03: Cum te ajută să ai un “Mindset de funnel”
  • 03:37: Tipuri de reclame din Top of Funnel, Middle of Funnel și Bottom of Funnel
  • 11:00: Care sunt cele 6 tipuri de obiective pentru campanii și ce rol are fiecare
  • 16:28: Strategia de împărțire corectă a unui buget de reclame în funcție de audiențe: reci, calde, fierbinți

Dacă ți​​-a fost utilă și doar o singură informație din acest episod, aș aprecia mult dacă mi-ai da un follow oriunde mă asculți, pe Apple Podcasts, Spotify sau subscribe pe YouTube, astfel conținutul va ajunge la mai multe persoane care au nevoie de astfel de informații.

Eu îți mulțumesc, te apreciez, si te astept in fiecare miercuri cu un episod nou din Marketing Online Simplificat.

Resurse utile:

Mini-curs Facebook Pixel

Mă găsești și pe Instagram sau Facebook. Dă-mi un follow și hai să povestim mai multe

Curs Facebook Ads Simplificat – Învață să faci reclame Meta ca un Profesionist. E un curs practic, ușor de înțeles și de implementat. Gata cu tutorialele haotice de pe Youtube.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *