Astăzi vom povesti mai în detaliu despre pilonul cu nr. 4: Analiză.
Consider că oricine poate face reclame pe Facebook dacă are setate datele unui card, e făcută conexiunea cu pagina de Facebook și site-ul și are cât de cât habar cum să pornească o reclamă. DAR nu oricine știe cum să analizeze datele oferite în urma a câteva zile de campanie și cum se transpun aceste date în decizii care îți aduc vânzări.
În acest episod vei găsi:
- 02:44: De ce este nevoie să faci o analiză a campaniilor de Meta
- 03:52: Care e rolul tău atunci când faci reclame?
- 04:10: Cei 3 pași ai unei analize: TRiM – Timp, Reclame individuale, Metrici
- 17:43: Cum te ajută coloanele prestabilite din Campaign Manager?
- 19:50: Cât de des trebuie să îți verifici campaniile?
Dacă ți-a fost utilă și doar o singură informație din acest episod, aș aprecia mult dacă mi-ai da un follow oriunde mă asculți, pe Apple Podcasts, Spotify sau subscribe pe YouTube, astfel conținutul va ajunge la mai multe persoane care au nevoie de astfel de informații.
Eu îți mulțumesc, te apreciez, si te astept in fiecare miercuri cu un episod nou din Marketing Online Simplificat.
Resurse utile:
Mă găsești și pe Instagram sau Facebook. Dă-mi un follow și hai să povestim mai multe
Curs Facebook Ads Simplificat – Învață să faci reclame Meta ca un Profesionist. E un curs practic, ușor de înțeles și de implementat. Gata cu tutorialele haotice de pe Youtube.