Am ajuns și la ultimul dintre cei 5 piloni esențiali ai unei strategii corecte de reclame Meta și anume: optimizarea.
Cu siguranță știi că reclamele pe Facebook și Instagram devin tot mai scumpe, iar costurile cresc de la o zi la alta. Dacă dorești să obții rezultate cât mai bune cu costuri cât mai mici, trebuie să îți optimizezi campaniile publicitare.
În acest episod vei găsi:
01:16: Ce înseamnă optimizarea
02:27: Care sunt cei 2 pași pentru optimizarea profitabilă
02:42: Pasul 1: Procesul de testare a reclamelor în 3 faze: testare creative imagini, text și audiențe
14:14: Pasul 2: Procesul de stabilizare și scalare a reclamelor + formulă calculare buget
Dacă ți-a fost utilă și doar o singură informație din acest episod, aș aprecia mult dacă mi-ai da un follow oriunde mă asculți, pe Apple Podcasts, Spotify sau subscribe pe YouTube, astfel conținutul va ajunge la mai multe persoane care au nevoie de astfel de informații.
Eu îți mulțumesc, te apreciez, si te astept in fiecare miercuri cu un episod nou din Marketing Online Simplificat.
Resurse utile:
Mă găsești și pe Instagram sau Facebook. Dă-mi un follow și hai să povestim mai multe
Curs Facebook Ads Simplificat – Învață să faci reclame Meta ca un Profesionist. E un curs practic, ușor de înțeles și de implementat. Gata cu tutorialele haotice de pe Youtube.