În acest episod scurt, îți ofer 3 piloni esențiali pentru campaniile de Valentine’s Day, care se aplică și pentru alte campanii de primăvară.
Dacă ai o afacere ecommerce, dar și de prestare servicii și vrei să înveți cum să creezi campanii Facebook Ads pentru aceste evenimente care să aducă vânzări, acest episod este pentru tine.
Discutăm despre cei 3 piloni strategici:
- Importanța creativelor atrăgătoare:
- Sfaturi pentru a crea reclame eficiente folosind imagini dinamice, videouri și bannere.
- Cum să folosești seturi de produse și oferte speciale pentru Valentine’s Day sau alte sărbători de primăvară (Mărțișor, Spring Sales etc.).
- Tipuri de audiențe pentru campaniile tale:
- Care sunt cele 4 tipuri de audiențe pe care trebuie să le implementezi în această primăvară
- Un funnel practic, din 2 campanii Facebook Ads pentru a vinde mai mult în această perioadă:
- Îți spun cum să structurezi campaniile tale în mai multe etape: de la trafic, la retargeting și vânzări și îți ofer un strategie testată pe mai multe nișe, care să îți aducă și ție rezultate.
Resurse utile
Mă găsești și pe Instagram sau Facebook. Dă-mi un follow și hai să povestim mai multe
Curs Facebook Ads Simplificat – Practic. Ușor de înțeles și de implementat. Gata cu tutorialele haotice de pe Youtube.